September 13, 2011

salam ! jam aku skrg menunjukkan angka 04:14am

haa.. knp tak tidur lgik ??
sbb nye aku tgh lyan movie laa..
padahal esk nk blik dah.. adoy~
brg 1 ape pn blom kemas lgik..
mmg angkut blik je la sgale bju2 yg ada...
"eh ! lya tgk cte ape ??"
cte AKU TAK BODOH...
haa.. sesuai jugak la untuk mereka2 yg dengki ngn aku..

"aku tau la korg nk jd mcm aku kan..
kalo
x, ta kan la korg nk tiru aku kan ?
hmm.. lantak p la kt kapo..
cheq tak kesah aih kalo kapo nk jd mcm cheq..

cheq lgi suka.. kira cheq nih idol kapo la noo ??"


huhuhu... terperasan pulak... gurau je lah..
spe la yg nk jd mcm lya nih kn ?

"bukan nye kaya mne punn..
demand je tinggi.. opss ! terlepas pulak..
hahaha ! kidding weyh !! lya ta mampu lah !
adoy ~ ta pe lah.. asl sedar kemampuan dri sndri sudah la kan ??
takan nk beli/mintak yg mahal2 kalo da sedar ta mampu..
huhuhu... ish.. merepek apa ntah pgi2 buta nih cheq lya oii !!"

p tidoq nuhh.. satg kot tak bangun plak..
dah la hang nih susah nk bgun.. adoy~
okay lahh. penat la nk type...
ngn mate pun dah mcam ikan puyu dah.. hahaha !!

nitey ollss !

done, 04:26am
p/s : muchlovehamhamka=)

No comments: