July 8, 2011

dreaming ??

9 July 2011

salam..
ok, direct to the point la eh ?

tp be honest , aku xtw np tgh dok syok tdoq nihh...
tbe-tbe je aku mmpi someone..
org yg aku sndri x expect die akn muncul dlm mmpi aku..
sdg kn nk ingt org lain...
serezly ! die dtg dlm mmpi aku..
but he doesn't say anything !

member aku ckp kalo org yg dtg dlm mmpi kte,
siap boleh berborak bgai makne nye tu kje setan..
xkesah la psl tu.. tp skrg nih..
org yg muncul dlm mmpi aku tu dtg smbil menangis.. && x ckp pape..
mke die pn sedih jee..
die dlm ssah ke ?? tp knp da lme bru nk muncul ??
argh !! byk nye sln dlm otak aku skrg !!

Ya Allah..
kau permudahkanlah semua urusan ku dunia akhirat..
kau berilah aku jalan penyelesaian untuk merungkai setiap persoalan dalam mindaku..
kau berilah aku peluang untuk menyelesaikan masalah orang yang datang mimpiku..
aminn..

No comments: