September 29, 2011

dekat tapi jauh

Friday, Sept 30, 2011 / 1515pm

Salam Readers + Followers + Muslim !!

"Dekat tapi Jauh"

ade mcm lirik lgu ?
sajak ? syair ? pantun ?
haa.. ikut ske korg la nk ckp ape..
tp yg ni psl perasaan aku skrg...

'aku ada satu tempat dengan dia, tapi aku jauh..
susah aku nak jmpa dia.. nak gambar kan die..'

hm.. sume mmg susah la..
kire nye sume ni tak masuk dek akal laa jgak..

"mel ! ta paham la ! cakap pasal ape nihh ??"

adoy ~ kalo ikut yg sebenarnye motif ni..
sorry lah.. ta dapat nk gtaw..

kalo ikt logik motif nye plak..
Allah selalu ade ngn kite..
tp kte ta pnah pn rse..
bila ssah je bru nk sujud kan ?
ble sng && bhgie, kte ta pnah nk bersyukur..
kte sllu abaikan die..
smyg pn kdg2 cukup.. kdg2 tak..
*manusia mmg sllu lalai kan ?

kalo 1st impression plak..
org msti ckp.. nih mst kes dah ade dpn mate..
tp buat2 jual mahal..
HAHAHA ! itu je la yg org sllu pk..
tadak benda lain ka ?
aigoo ~ ta kesah laa..

janji anda-anda-anda semua bahagia yee...

"Ya Allah, andai benar dia adalah jodoh terbaikku.. Kau lindungilah dia dari menimpa sebarang musibah.. Dekatkanlah dirinya kepada-Mu.. Tetapkan hatinya agar tidak terpesong akidahnya.. Kau permudahkanlah segala urusannya.. Jangan benarkan dia berduka walaupun seketika.. Sesungguhnya aku tidak rela melihat dia bersedih.. Kerana kebahagiaannya adalah milikku yang mutlak.. Aminn.."

Btw, September is already end. I'm happy there is no more RATS in my life.
Time to wake up & you deserve it.

done;1550pm

p/s: youthinkyoureallyknowwhatmakemehappybutactuallyyoudontknowanything
pp/s: tade gmbr lgik.hahah!

No comments: