September 26, 2011

report !!

salam readers !
sorry ye.. kali ni entry tak bp nk menarik sgt lahh..
al maklum lahh...
busy yee.. ngn stdy lah lgik..
stdy ? untuk final laa...
org yg tak faham situasi student nih mmg bongok sikit..
tu yg kje nye asek dok kaco org jee..
bebal !
ok, again.. sorry la ye..

"knpe title report ??"
sbb nye.. hri tu ade la org gila dok msg aku..
tak tau lah spa..
mls nk amek port.. so, jwb je la baik...
dah jawab baik tu plak..
ade ke die ugut-ugut aku ??
haa.. aku pn ape lgi.. wat report kt balai polis lah...
"bende kecik canie pn kau nk wat report ke lya ??"
ohh yes ! harus lah ! HP aku hilang pn aku wat report okay ?
satu jabatan polis tuh tau.. dah la sume org knal daddy...
adoy~ tatau nk ckp ape dah la time tu kan ?
ta pe lah.. jnji hal yg tuh dah settle..
although HP tu ta dapat balik... adoy~

so, nk ckp sikit la..
pakcik polis tuh ckp..
"kalo ade org yg cuba apa2 kan awk..
kami akn trus jd kn die sbgai suspek utama kes.."
haa.. amek kau ! tu la... nk ugut aku bagai kan ?
sorry laa.. terpakse bhai.. al maklum lah.. ank org terkenal..
"terkenal ke kau lya ?"
hahaha ! ntah la ! yang ada..
ta kesah la... janji aku dah di kawal..
kau mampu ? haha ! LOSER !


p/s: i feel sorry to you. you are the one who keep on stalking my blog, then u accusing me ? aigoo

No comments: