March 23, 2012

out of mind !


Salam Stalkers !
Haa.. banyak betul stalkers aku sekarang nih
Dah naik pangkat masing-masing sekarang ni
Bagus laa.. kalau ada kerja part-time macam ni
Confirm merekalah orang pertama yang apply
Maaf lah kalau ada yang terasa yee
Seriously, aku sendiri tak faham la apa kena dengan kau
Kali pertama tuduh, masuk akal la jugak
Kali kedua tuduh dah la ngan tension tak dapat balik
Kali ketiga, unacceptable

Kau nak marah aku sebab aku kutuk kau kat social network ?
Ada aku mention nama kau ?
Nak tanya apa tak puas hati ngan kau?
Dah lambat, sebab aku dah cukup banyak makan hati
Nak cakap aku apa ? bacul ?
Kau tu ? tak puas hati sesama sendiri tapi HYPOCRITE !
Sebab aku bukan macam kau la aku keluar
Dari cakap nak pindah, tapi tak pindah-pindah

Ok, dah malas nak cerita pasal kau


p/s: seminggu yang lepas ada stalker dari KANGAR, Perlis.. macam tau je sapa.. HAHA! apa lah masalah kau ni..

xoxo, L

No comments: